איך לבחור זר מיוחד ליום האם


קניית זר מיוחד יכולה להיות חוויה מלחיצה. לא רק שזה צריך להיות מועבר בזמן, אלא שהפרחים שאתה בוחר חייבים להיראות טוב ככל האפשר. משמע הדבר שמוכר הפרחים צריך לבחור בקפידה את הפרחים שאתה מזמין ולשקול את העדפותיו של הנמען. חשוב לקחת בחשבון את עלות הזר לפני שאתה מבצע רכישה. ייתכן שלא תוכל להרשות לעצמך זר מותאם אישית במקרים מסוימים.

זה בלתי אפשרי להשאיר מאות סידורי פרחים במלאי כל הזמן, אז מחירי הפרחים צריכים לקחת את כל זה בחשבון. הדבר נכון במיוחד כאשר מזמינים זר מיוחד ליום האם. הזר הטוב ביותר מכיל ורדים כתומים, חמניות בהירות, ירקות ושושנים אסיאתיות. העיצוב שלו הופך אותו למתנה מושלמת לכל אמא. זה יגרום לה להרגיש מיוחדת, אהובה ומוערכת.

כדי לבחור פרח לזר מיוחד, שקול את סוג השמלה שלבשה הכלה. אם השמלה קלה, זר אוורירי ובהיר הוא אידיאלי. שמלה יותר רשמית תתאים יותר אלגנטי ו זר מתוחכם. אתה יכול להשתמש בכל סוג של פרח, אבל לשמור אותם טרי וריחני. הצבעים צריכים להשלים אחד את השני כך שהם יחזיקו מעמד זמן רב באגרטל.

אם אתה על תקציב, נסה את העל חלל אתה זר מיוחד. זו תצוגה צבעונית של צבעי הסתיו. שושני אפרסק חיוורים ושושנים אסיאתיות בצבע חלודה מסודרים באגרטל זכוכית מעצב בורדו יפהפה. הזר הזה יגיע בזמן ויימסר למחרת. מציע משלוח באותו יום, בניגוד לחנויות פרחים אחרות.

הזר אמור להתאים לצבע ולצורה של השמלה. תן דעתך לזר קטן וקומפקטי יותר אם הכלה לובשת שמלות ארוכות. שמלה גבוהה יותר תיראה אלגנטית יותר עם פרחים גבוהים יותר. שולחן עגול יהיה המתאים ביותר לקישוט מרכזי אחד. שולחן עגול ידרוש קישוטי מרכז מרובים שישמשו את הכלה לשולחנות האחרים. תצטרך גם סוגים וצבעים שונים של פרחים. חתונה קטנה, עגולה, נושא אביב תהיה קישוט מרכזי אחד.

אתה יכול לבחור מתוך מגוון של אפשרויות. אתה יכול לשלב זרי פרחים שונים, למשל, אם אתה מסוגל לבזבז פחות על הזר. אתה יכול לשלב שניים או שלושה זרים כדי ליצור הסדר גדול יותר. אתה יכול לבחור בין סידור קטן או גדול כדי לוודא שאתה מקבל את הסידור המושלם עבור יקירך. אתה גם יכול למצוא את הפרח המושלם מרכז לקבלת הפנים שלך, מדי.

בעת קניית זר, שקול את העדפתו של הנמען. הזר צריך להביע את הרגשות האמיתיים שלך. כאשר בוחרים פרחים, חשוב על העדפותיו של הנמען. אם אתם מכירים את הפרח האהוב על הנמען, אתם יכולים לבחור פרח בעל אותה משמעות. הפרח המשמעותי ביותר למקבל תמיד יהיה מיוחד. בסביבה רומנטית, הפרחים צריכים להיות יפים וריחניים. אולי תרצה ליצור סידור רומנטי רק בשבילם.

אתה יכול להזמין זר באינטרנט, ולהזמין את הסידור של הבחירה שלך. עם זאת, חשוב לבחור את סוג הפרח הנכון עבור הנמען. הזדמנויות שונות דורשות פרחים שונים. אולי תרצה לשלוח מתנה למישהו ביום הולדת. עם זאת, חשוב לבחור את הפרחים המתאימים לאירוע. זו דרך נהדרת להפתיע מישהו עם מתנה מיוחדת.

בעת רכישת זר מיוחד, הקפד לשקול את סוג המכולה. אולי תעדיף מיכל מסוים שמתאים להעדפות שלך. אתה יכול לבחור את המיכל שיהפוך את המתנה שלך לבלתי נשכחת כשאתה קונה זר מיוחד. עדיף לבחור אגרטל שיש לו יכולת גדולה להחזיק את הפרחים שבחרת. ודא שהאגרטל שאתה בוחר הוא חזק ולא יתפרק אם המקבל שלך הוא אדם מאוד שביר.

פרטים נוספים: זרים מיוחדים – גלורי