בניית פרגולות מעץ


בניית פרגולות עץ דורשת תכנון קפדני ומידות מדויקות. היסודות הבסיסיים של הפרגולה הם הקורות, הפורלינים והקורות. אשוח דאגלס הוא בחירה מצוינת עבור פרגולה מעץ משום שהוא עמיד, עמיד באופן טבעי בפני חרקים וריקבון, ומגיע במגוון צבעים ודפוסי תבואה. אשוח דאגלס היה עץ המרפסת המסורתי במשך יותר ממאה שנים. עם זאת, זה לא אשוחית אמיתית, כך שאין לו את אותם חרוטים דקים ומחטים שיש לאשוחית.

הקורות הן החלק החזק ביותר בפרגולה, וניתן לעצב אותן כך שיהיו להן זוויות דקורטיביות בקצוות. העמדות בדרך כלל מזווגות עם שני 6X6, אחד לכל צד. הקורות צריכות להיות ממוקמות כחמישה ורבע אינץ 'מתחת לראש כל פוסט ואז, לסמן את העמודים באמצע כך שהם יכולים להיות ממוסמרים לקורות.

הבא, לחבר את הקורות לקורות. זוג של 2×6 משמש לקורות, ואם רצוי, זוויות דקורטיביות ניתן להוסיף לקצוות. קורות עשויות משתיים על שש. הם מחוברים לעמדות עם מסמרים של 2 אינץ '. משקלה של הפרגולה נישא על ידי הקורות. הקורות מחוברות לעמדות על ידי מסמור אותם לעמדות עם אקדח מסמרים.

התמיכה המבנית העיקרית של הפרגולה היא הקורות, העשויות מעץ של שניים על שישה. הקורות נתמכות על ידי 2X6 יחיד. העמודים מחוברים יחד עם הקורות באמצעות ברגי עץ וברגים. זווית מתווספת לקצה הקרן. קורות התמיכה תומכות בקורות. לאחר מכן, הקורות מחוברות לעמדות על ידי חיבור ביניהן.

הקורות והקורות של פרגולה מעץ הן המרכיבים העיקריים של הפרגולה. לוחות הכותרת הם המסגרות שעוברות בין העמדות. לוחות פורלין לחבר את לוחות הכותרת והם מחוברים לעמדות. הפורלינים מתחברים לעמדות עם הקורות. הגודל והסוג של המבנה יהיו תלויים בגובה וצורה של הקרן. אם אתה רוצה להפוך את הפרגולה למושכת יותר, השתמש בכתם עץ.

המסגרת של פרגולה מעץ מורכבת מארבעה מרכיבים עיקריים: לוחות כותרת, עמדות ורגליים. לוחות הכותרת הם המסגרת העיקרית בכל צד של הפרגולה ונושאים את המטען של לוחות פורלין המפוארים. לוחות הכותרת מחוברים ללוחות פורלין. העמדות תומכות בקורות ולוח פורלין מתחבר אליהם.

הקורות הן הרפסודות התומכות. הקורות הן הקורות של הפרגולה. הם עשויים משני זוגות של יער 2X6. אחד בפנים ואחד חיצוני. הקרן הפנימית מחוברת לעמדות והקורה החיצונית נושאת את משקל הפרגולה. קורות התמיכה נתמכות על ידי הקורות. הקורות הן הגג. מבנה זה מספק צל לגינה.

הקורות של הפרגולה הן העמודים הראשיים. המבנים התומכים הם הקורות. הקורות הן עמדות חיבור. הקורות יכולות להיות עשויות מאורכים שונים ועיצובי זנב שונים. הקורות משמשות כתומכות בעמדות. יש גם לחתוך את הקורות לפי אורך ורוחב העמודים. אם אפשר, בחר קרן עם עיצוב שונה מהקורה הפנימית.

הקורות של הפרגולה צריכות להיות ברמה מושלמת כדי להבטיח מבנה יציב. מסגור מסמרים יכול לשמש אם הם לא. לאחר מכן, צרף את הקורות לעמדות באמצעות ברגי הפיגור. כאשר הקורות במקום, יש לקשר את העמדות המקבילות לקורות. לאחר מכן, הקורות צריכות להיות מחוברות לצד העליון והתחתון של הפרגולה.

הקורות של הפרגולה צריכות להיות מרובעות לחלוטין. לאחר התקנת הקורות, השלב הבא בתהליך הוא לחבר את הפרלינים לקורות. הצלעות חייבות להיות מקבילות זו לזו. מסמר בוהן אותם לקורות, הקורות צריכות להיות מרווחות אנכית. לפורלינים בצד צריך להיות מרווח שווה.