התהליך היפה של קקטוס פורח

קקטוסים פורחים

הסוג הנפוץ ביותר של קקטוסים הוא קקטוסים פורחים. ידוע גם בשם עסיסי. הם גדלים באקלים צחיח. הם קצרים מאוד ודורשים טיפול קבוע. הדרך הטובה ביותר לגרום לקקטוס הסגווארו שלך לפרוח היא לתת לו טיפול הולם. צריך לשמור עליו בריא ולתת לו שפע של אור שמש.

ישנם סוגים רבים של קקטוסים פורחים, כל אחד עם מאפיינים משלו. קקטוסים פורחי לילה, למשל, משתמשים בניחוחות חזקים כדי למשוך דבורים ופרפרים. קקטוס סגוארו פורח יום יש פרחים שנפתחים רק במהלך היום ויכולים להימשך מספר שבועות. השני, לעומת זאת, אינו זקוק לבושם כדי למשוך מאביקים.

קקטוס הלפיד הסגול הוא הקקטוס הפורח הפופולרי ביותר. יש לו פרחים אדומים בולטים שמודדים בקוטר של 15 ס "מ. קקטוס זה, למרות שמו, נפוץ יותר בבית ולעתים קרובות מעובד בגנים. הוא פופולרי גם בתליית סלים ומיכלים אחרים בשל עקבותיו, גבעולים קטנים בעלי ענפים חופשיים ופריחה סגולה-אדומה. הצמח יפרח באביב ויפיק עלים ופירות חדשים.

לכמה מינים של קקטוסים פורחים לוקח כמה שנים להגיע לבגרות, אבל ברגע שהם מגיעים לנקודה זו, תהליך הפריחה מתחיל. קקטוסים פורחים, בניגוד לבני דודם העסיסיים זקוקים לתנאים המתאימים כדי לגדול. החלון הפונה דרומה מומלץ, במיוחד אם הקקטוסים נעצרים. בחודשי החורף, קקטוסים זקוקים לטמפרטורות גבוהות יחסית. הטמפרטורה צריכה לעלות בהדרגה כדי להכין אותה לגינון חיצוני.

קקטוס קיפוד התות הוא קקטוס פורח עם גבעולים ארוכים ופרחים בצבע סגול-אדמדם. מקורו בדרום מערב מקסיקו ובחלקים ממרכז אמריקה. פרחיו בהירים ויפים, אך עליהם להגיע לבגרות מלאה לפני שיוכלו לפרוח שוב. לקקטוס קיפוד תות יש גבעולים ארוכים ועקובים הגדלים מתחת לשיח. קוץ זנב העכברוש הוא צמח שנראה בדיוק כמו נמר, אבל למעשה הוא לא קוץ אמיתי.

כאשר קקטוס פורח נטוע במיכל, יש להגן עליו מפני מזיקים וטמפרטורות קרות. גזע מקומט עשוי להצביע על כך שהוא אינו מקבל טיפול הולם. קקטוס שאינו מקבל מספיק אור שמש אולי לא מייצר מספיק כלורופיל כדי לגדל פרחים. באופן כללי, מערכת שורשים בריאה חיונית לקקטוסים כדי לפרוח.

הפרחים של קקטוס פורח נראים כמו בוטנים ארוכים. הפרחים שלו בצבע סגול מלא חיים. לקקטוס העכביש יש יצוק חום באור בהיר, ויש לו קוצים שנעים כלפי מטה. הפרחים שלו אידיאליים לגני סלע וסביבות צחיחות אחרות. הקקטוס העסיסי בצורת אצבע הוא יליד דרום אמריקה כמו גם דרום ארצות הברית.

עונת הפריחה בקקטוסים היא בדרך כלל מאמצע פברואר עד אמצע יוני. זה תלוי בסוג הפרח ובאיכות הסביבה. קקטוס פורח יכול לפרוח בתוך שישה שבועות. הצמח לא יפרח אם לא תעקוב אחר המדרגות האלה. אם אתה עוקב אחרי עצות אלה, הקקטוס שלך צריך להיות פורח יפה בתוך זמן קצר.

הפרה באופן קבוע את הקקטוסים הפורחים שלך. עדיף להפרות את קקטוס הקיץ בערך פעמיים בחודש. ואז, בסתיו, להפרות את הקקטוסים פורחים בכל יום אחר. אם אתה רוצה שהפרחים שלך יפרחו בחצות, אתה חייב להציב אותם מול האור. אם הוא לא נחשף לאור, הוא לא יפרח. כמה פעמים בשבוע זה מספיק כדי לפרוח.

לאחר שנוצרים ניצני פרחים, שתול את הקקטוס שלך בחלון שטוף שמש או באזור חיצוני. עד אמצע נובמבר, הקקטוסים היו אמורים להגיע לפריחה מלאה. הם צריכים להיחשף לאור השמש במשך שש עד שמונה שעות בכל יום בקיץ. בחורף, עדיף שהם יישמרו באזורים קרירים ולהתרגל לאור השמש. באופן כללי, קקטוסים מדבריים אינם רעילים לילדים וחיות מחמד.

קקטוסים פורחים הם ייחודיים בכך שהם יוצרים אשכולות של פרחים ועלים. הצמחים קלים לגידול ודורשים מינימום תחזוקה. הם בעלי תחזוקה נמוכה והם בחירה מצוינת לגננים ובעלי בתים. הם גם מאוד תחזוקה נמוכה כך שאתה יכול ליהנות מהם בלי לדאוג. במהלך החורף, אתה יכול לקצץ בלוח הזמנים להשקיה ולתת פרח הקקטוס שלך.