טיפים לרעיונות גינון – גינון אורגני

גינון

האם אתה מחפש את הטיפים והטריקים הטובים ביותר לגינון קטן? הכלל החשוב ביותר כשמדובר בגנים קטנים הוא העיצוב שלהם. רבים חיים באזורים עם מרחב מוגבל, אבל אהבה גדולה לגינון. אבל בגלל המרחב המוגבל שיש להם, פרויקטי הגינון שלהם בדרך כלל נראים קצת לא שלמים. זו הסיבה שגנני חלל ומומחים קטנים כאחד מתעלמים לעתים מעקרונות הגינון הבסיסיים ביותר, במיוחד למרחבים קטנים.

יסודות הגינון הם הדבר הראשון שגנן צריך לדעת. קחו בחשבון את המרחב שהצמחים שלכם דורשים. זה יעזור לקבוע את היבולים הטובים ביותר לשתול בגינה שלך. זה גם מועיל לשקול את התדר שבו הצמחים שלך יושקו. עדיף לתכנן השקיה שבועית כשאתה שותל ירקות.

אחת הדרכים הטובות ביותר לגנן בחלל קטן היא לחשוב על האדמה שהצמחים שלך יוכלו לסבול. לפני שאתה שותל משהו, תוודא שאתה בודק את האדמה כדי לוודא שהיא מתאימה לצמח שאתה מנסה לגדל. צמחים שונים זקוקים לסוגי אדמה שונים כדי לגדול בהם. אתה יכול להתייעץ עם גנן מקצועי ולבדוק את האדמה בעצמך.

טיפ נהדר לגינון הוא לשתול את הירקות שלך במקום שמקבל שפע של אור שמש ויש לו ניקוז טוב. זה יעזור להבטיח כי המטעים שלך מטופלים היטב. עוד אחד הטיפים לגינון הוא לבחור מיקום עם זרימת תנועה נמוכה. זה אומר שזה צריך להיות מיקום שלא משמש לעתים קרובות על ידי אנשים ויש לו מעט מקום לשחיקה או בעיות אחרות שיכול לאיים הירקות שלך.

טיפ נהדר לגינון תחזוקה נמוכה הוא לוודא שיש לך את הכלים הנכונים. מגרפה ומעדר הם שני הכלים החשובים ביותר שתצטרך. מעדר גינה או מגרפה יהיו שימושיים בהסרת אדמה משוחררת מהגינה שלך ובשיפור מבנה הקרקע. זה יקל על שורש העצים לספוג מים וחומרים מזינים.

אם אתם מתכננים לגדל צמחים במכלים אז זה רעיון טוב ללמוד איך להשתמש בשיטות גינון במיטה מורמת. מיטות מגודלות הן אידיאליות לגידול ירקות וחומר אורגני אחר, כמו קומפוסט. מיטות מורמות יכולות להיות ממוקמות גבוה יותר ממיטות גן סטנדרטיות. הדבר ימנע מעשבים שוטים לגדול, משום שהעשבים הרעים אינם יכולים להתקרב לחומרים המזינים שבתוך האדמה. כמו כן, צמחי הירק שלך יוצבו קרוב יותר לאור, וזה מה שהם צריכים כדי לגדול בריא.

לשפר את האדמה שלך הוא אחד הטיפים הכי טובים לגינון בחצר הקדמית. זה יבטיח כי הצמחים שלך יש את הסביבה הטובה ביותר האפשרית וירחיק מכרסמים כמו נמלים. תוכל לשפר את אדמתך באמצעות מגוון פריטים כגון קומפוסט, גזירות דשא וקישוטי חצר. עליך גם לבדוק את אדמתך על בסיס קבוע כדי לוודא שאין נקודות דולפות.

אחד מקצות הגינון הפשוטים ביותר הוא לשתול זנים שונים של אותו היבול. אם ברצונכם להקים גינת ירקות, הניחו עגבניות זו לצד זו במכלים גדולים. אם אתם מעוניינים להקים גן פרחים משלכם, שתלו צבעונים ורודים וצהובים אחד ליד השני במיכלים גדולים. לא רק שצמחים מסוג זה משלימים זה את זה בצורה מושלמת, אלא שכולם יכולים להשתמש באותה כמות מים בעת הצורך. עם קצת עבודה, אתה יכול להבטיח כי הגן שלך תמיד נראה טרי וירוק.

לעוד רעיונות בנושא גינון, הקליקו כאן: https://www.yarok365.co.il/