יתרונות של חידוש הדק

חידוש דקים

בהתחשב בחידוש דק? יש כמה יתרונות לכך. מלבד לגרום לדק שלך להיראות טוב יותר, שיפוץ גם יגביר את הבטיחות של מרחב המחיה שלך בחוץ. זה יעזור לך ליהנות יותר הדק ולמנוע את הנזק. הנה כמה מהיתרונות של חידוש דקים:

באיזו תדירות אתה צריך לחדש את הדק שלך?

צביעת הדק היא דרך מהירה וקלה לעדכן אותה. זה לא דורש שום כלים מיוחדים והוא לא צפוי להזדקק לחידוש בזמן הקרוב. צבע יימשך כמה שנים, בעוד כתמים צריכים להיות מופעלים מחדש כל כמה שנים. כתמים גם לא מציעים אותה הגנה מהיסודות כמו צבע. כדי להימנע מתיקונים יקרים ומטרידות מיותרות, צבע את הדק כל כמה שנים. הנה כמה עצות לדק יפה שתימשך שנים.

כשזה מגיע להכתמת הדק שלך, נפילה היא זמן נהדר לעשות את זה. עלים נופלים על הדק במהלך הסתיו, מקלים לראות אזורים שזקוקים לתחזוקה. הסר כל מסמרים מורמים או מהדקים, ותחליף אותם בברגים שאורכם קצת יותר ארוך מאורכם המקורי. ברגי ראש קצוצים דומים לציפורני סיום גדולות, ויש להחליפם במסמר ארוך יותר במקרה הצורך. אתה צריך גם לתזמן ניקוי הדק שלך בסתיו כאשר מזג האוויר נעים.

בעת הפעלת שכבת כתם חדשה, הקפד להסיר כל זיהום ממשטח הדק לפני התחלה. מזהמים אלה כוללים עצים מתים, אטימה ישנה או כושלת, עובש ועובש. להיפטר מזהמים אלה יעזור הכתם החדש או איטום להימשך זמן רב יותר. עובש ועובש גדלים בסיבי העץ ומגבירים את הסיכון להירקב. הריקבון בולט ביותר בקצוות של לוחות הדק. זה יכול לגרום ללוחות פריכים ומשוחררים.

האם לחדש דק בעצמך?

לפני שאתה מתחיל כל פרויקט שיפוץ, זה חשוב לבדוק הדק שלך לריקבון ונזק מבני. אם אתה שם לב לסדק או לוח רצפה רופף, תחליף אותו בלוח חדש. אם אתה שם לב ברגים רופפים, לפתוח אותם וליישם חדשים בזווית שונה. חפשו סימנים לנזק לטרמיטים או לחורי דבורים. אם אתה שם לב לכתמים שחורים על הדק, כדאי שתחליף אותם בכתמים חדשים במקום לתקן אותם.

הצעד הראשון לתחזוקת הדק הוא לבדוק את הג 'ויסטים. אם הם הפכו רופפים, להחליף אותם או להדק אותם עם פלדת אל חלד או ברגים מגולוונים. אם תגלה שהלוחמים רקובים או שהדק שוקע, כנראה תצטרך דק חדש. אחרת, אתה יכול פשוט להדק את המעקות ולבדוק את היסודות.

ברגע שהלוחות מאובטחים, אתה יכול להחיל בוהק עץ. מכונת כביסה עשויה להיות אופציה, אבל להשתמש בזרבובית ספריי מאוורר כדי למנוע נזק לעץ. לאחר מכן, אתה צריך חול לוחות סימון כדי להיפטר מברק ישן. לאחר מכן, אתה יכול להחיל ספוג מלוטש על מעקות וחבלים.

איך לשמר את הדק לאחר חידוש

יש כמה עצות לשימור הדק לאחר חידוש. ראשית, בדוק את כל הדק ביסודיות, כולל אזורי מגע קרקעיים. השתמש במברג כדי לבדוק נזק מבני, כמו ריקבון. הריקבון הוא הסימן הברור ביותר לצורך בחידוש. חפש הבזקים חלודים, כפופים או מושחרים. לעתים אתה גם מבחין בחתיכות, קידות או שברים.

אם הדק שלך מורכב מעץ, כדאי שתשתמש במנקה דק מסחרי. ודא לעקוב אחר הוראות היצרן. לפני הפעלת המנקה, לוודא לנקות את האזור של כל פסולת ולהסיר כל עלים תקועים בין הלוחות של הדק. כמו כן, ודא לטאטא או לפוצץ את הדק כדי לא לפגוע בצמחים הסובבים. ואם אתם משתמשים במנקה על המעקות וברצועות, הקפידו לדלל אותו לפני שאתם מרססים אותו עליהם.

לאחר כתמים מחדש דק עץ, לחכות לפחות שבוע. עץ רטוב לא יתחבר עם הכתם. אוטם טוב מומלץ. אתה יכול לרכוש אותו בהום דיפו או לואו. בחר כתם עם מעכב אולטרה סגול. אפשר גם לבחור כתם שמתאים לצבע הטבעי של העץ. צבע העץ יישאר עקבי לאורך השנים, אך תדירות הפעלתו תלויה בתנאי מזג האוויר.