כיצד לטפל בסחלבים?


כדי להפיק את המירב מהסחלבים שלך, עליך לטפל בהם היטב. הם נוחים ביותר כאשר הטמפרטורה היא בין 65 ל-85 מעלות פרנהייט. עליך להבטיח שהסחלב לא יוצב ליד מקורות חום חזקים כאשר האוויר מרדיאטורים ומקררים נוטה לייבש את עלי הסחלבים. לכן, זכור את העצות הבאות: ‏

באזורים טרופיים, סחלבים לרוב גדלים על ענפים וגזעי עצים. עם זאת, כדי לגדל צמחים אלה בתוך הבית, אתה צריך לחקות את תנאי הגידול של האזור הטרופי. משמע הדבר לשמור על האיזון הנכון בין אור, טמפרטורה ולחות. הפרחים מוחזקים על ענפים מקושתים ועלולים להימשך חודשים. כדי לשמור על יופיים, עליך להפרות את הסחלבים באופן קבוע ולשנות את מימיהם באופן קבוע. הם צריכים תערובת עציצים באיכות גבוהה עם רמות גבוהות של חומרים מזינים כדי לשגשג.

שמור אותם בחדר עם אור עקיף. סחלבים אינם תובעניים במיוחד לאור ישיר, אך הם זקוקים לטמפרטורה הנכונה כדי לשגשג. בנוסף לכך, הם דורשים מיפוי והשקיה קבועים כדי לשמח אותם. אם אתה לא יכול להרשות לעצמך מכשיר לחות, אתה יכול להשתמש בשאריות מים מקומקום תה או כוס שתייה כדי לערפל את הצמח. לחלופין, אתה יכול לשמור את הסחלב בצלחת מלאה במים.

פעם בחודש, אתה צריך להאכיל את הסחלב שלך עם דשן. אך אם תבחר להפרות את הסחלב בקביעות, זכור לשטוף את השורשים ביסודיות לאחר כל השקיה. ניתן גם לשטוף את המלחים מהדשן על ־ ידי הצבת הסחלב העטוף באמבטיה או לשקוע ולהשקות אותו פי שלושה. זה יבטיח שהמפעל יקבל מספיק מים. עם זאת, אתה לא צריך להאכיל סחלבים יבשתיים עם דשן. מחבר הספר הדרך הטובה ביותר לטפל בסחלבים

מים הסחלבים שלך לפחות פעם בשבוע בעונת הגידול שלהם. במזג אוויר חם אפשר להשקות אותם פעמיים עד שלוש בשבוע. לאחר שנתת הסחלב שלך השקיה יסודית, לתת לו להתייבש לחלוטין לפני העברתו לחלון. זמן ההשקיה של הסחלבים תלוי בגודל הסיר בו הם נמצאים. סיר 6 אינץ 'צריך להשקות בערך פעם בשבעה ימים בעוד סיר 4 אינץ' דורש להשקות רק פעם בחמישה עד שישה ימים.

בחר סחלב בעציץ שתוכל לטפל בו בקלות. ישנם זנים רבים, כולל סחלבים מיניאטוריים. אם אתם רוצים לגדל סחלבים בתוך הבית, אתם צריכים לבחור זן סובלני מגוון מינים, כולל פלנופסיס ואונסידיום, קלים לתחזוקה ולטיפול. אם אתה לא בטוח איזה סוג של סחלב אתה רוצה, לבדוק את גיליון הרמאות בחינם שלנו ולגלות איך לטפל בהם.

לפני שאתה משקה את הסחלבים שלך, זכור שהם מעדיפים מגוון אורות. אף ־ על ־ פי שהם אינם אוהבים אור שמש ישיר, הם עדיין זקוקים לכמות מסוימת של אור כדי לשגשג. רוב האנשים לא מזהים את העובדה הזאת ומניחים סחלבים על שולחנות קפה. כך הם לא יבינו שהם הורגים את הצמחים שלהם. אותו הדבר נכון גם לגבי המים. אתה צריך להשקות את הסחלבים שלך פעם או פעמיים בשבוע או יותר אם הם משטחי בית.

סחלב מעוצב דורש בערך 1/4 כוס מים כדי לשרוד. כאשר משקים סחלבים גדולים, מפלס המים במיכל הפלסטיק צריך להיות בערך כמו מפלס המים שבסיר הקרמי. ודא שלמכל הפלסטיק יש חורי ניקוז גדולים. לשפוך כל מים עודפים מתוך מיכל הפלסטיק כי סחלבים לא אוהבים לשבת בבריכת מים. בנוסף, מפלס המים צריך להיות ברמה שנוחה לסחלב.

בעת רכישת סחלבים בעציץ, זכור לבדוק את השורשים לסימני מחלה. שורשי הסחלבים זקוקים למים וסובסטרט, שיכולים להיות קליפת עץ, טחב, חול סלעי או אדמת עצירה. תוודא שאתה מרוקן את המים העודפים לפני שאתה מחזיר את הסחלבים לסיר. כמו כן, דשן הוא פריט חייב לסחלבים ויש להוסיף אותו למים כל שבועיים עד שלושה שבועות.

לטמפרטורה יש תפקיד מרכזי בגידול הסחלבים. באופן כללי, הם אינם אוהבים טמפרטורות גבוהות או נמוכות, ויש לשמור אותם בין 60 ל-75 מעלות פרנהייט. עם זאת, עליך להימנע מלהציב אותם בחלק הנמוך ביותר של ביתך, שהוא בערך 60 מעלות פרנהייט. חשוב גם שהם יקבלו מספיק זרימת אוויר. מאוורר מתנדנד על הגדרה נמוכה יכול לעזור עם בעיה זו. אתה צריך גם לעקוב אחר רמת הלחות של הסחלב.

פרטים נוספים: https://www.edenfl.co.il/items/%D7%A1%D7%97%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%9D