פינוי פלסטיק ממפעלים


תעשיית הפלסטיק מוערכת בכ-4 טריליון דולר ומייצרת כ-300 מיליון טון פסולת פלסטיק מדי שנה. כמחצית מהפסולת הזו משמשת לפריטים חד-שימושיים, אשר נזרקים מיד. מה נוכל לעשות כדי להפחית את ההשפעה הסביבתית של החומר הזה? ישנן אפשרויות רבות, כולל מחזור הפלסטיק. יש הרבה פרויקטי מחזור מתקדמים שפותחים עכשיו. יותר נחוצים. הנה מבט על כמה מהשיטות הנפוצות ביותר להסרת פלסטיק ממפעלים ולהפחתת השפעתו על הסביבה.

ראשית, חיוני להסיר פלסטיק ממפעלים. בעוד שישנה כמות משמעותית של פסולת פלסטיק המיוצרת ברחבי העולם, שיעור ההתאוששות מפלסטיק נמוך. מיחזורו לגרוטאות אינו יעיל כפי שהוא יכול להיות, ונקודת ההתכה הנמוכה של פלסטיק מקשה לעבד. זה מונע מזהמים להיות מונעים במהלך חימום. זה גם יקר מאוד למחזר פלסטיק. למרות אתגרים רבים אלה, תעשיית מיחזור הפלסטיק השקיעה מיליארדים בניסיון להטעות אנשים.

עלינו גם לצמצם את ייצור הפלסטיק בצמחים שלנו. זה אומר הפחתת אריזות פלסטיק. בנוסף להפחתת הפסולת, עלינו לחסל את ייצור המיקרו-פלסטיק. זה חיוני כי הם נמצאים בכל מקום. מחקרים שנערכו לאחרונה הראו שניתן למצוא את המיקרו-פלסטיק באוויר, שהוא אינדיקטור עלוב ביותר לזיהום האוויר. שלישית, חשוב לעצור את ייצור פסולת הפלסטיק.

לבסוף, חשוב לוודא שהפסולת מעובדת בצורה יעילה. כיום אנו מייצרים יותר פלסטיק ממה שניתן למחזר. זה אומר שמזבלות מלאות בזבל שאי אפשר למחזר. המטרה הסופית שלנו היא להפחית זיהום ופסולת. פלסטיק הוא דרך מצוינת להפחתת זיהום הפלסטיק בקהילות שלנו. נוכל לחסל את הזיהום ולהציל את כדור הארץ על ידי שימוש בפחות משאבים.

הפחתת זיהום הפלסטיק בארצך היא הצעד הראשון. על ידי מיחזור הפסולת, ניתן להפחית את כמות הפסולת המיוצרת במדינה. אבל הבעיה עם מיחזור היא שקשה לזהות איזה סוג של פלסטיק ממוחזר. ישנם סוגים רבים של פסולת, ולא כולם ניתנים למיחזור. אם אתה ממחזר, אתה צריך מוצר לשימוש יחיד. ואז תוכל למחזר את שאר הפלסטיק.

אחת הדרכים היעילות ביותר להפחית את כמות הפסולת הפלסטית היא על ידי מיחזור. למרות שניתן למחזר פלסטיק בכמויות גדולות, מיחזור זה אינו בר ביצוע מבחינה כלכלית. מסיבה זו, מיחזור פלסטיק משומש הוא פתרון יעיל מאוד. הדרך הטובה ביותר להפחית פסולת פלסטיק היא למחזר את החומר. אם אינך מסוגל למחזר את החומר, ייתכן שתוכל למכור את חומרי הגלם לחברות המוכנות לקחת אותם. זה רעיון חכם להקים מערכת איסוף למחזור הפסולת שלך.

דרך שלישית למחזר פסולת פלסטיק היא לאסוף אותה. זה ידוע ככלכלה מעגלית. זה אומר שניתן להשתמש בפלסטיק בכל דרך שתרצה. החומר הממוחזר יכול להימכר לאחרים. זו דרך נהדרת להרוויח כסף מפלסטיק שכבר יש לך. מיחזור יועיל לקהילה המקומית שלך, לא משנה אם זה תיק או תכשיט.

הערך של פלסטיק ממוחזר אינו גבוה מספיק כדי להצדיק מיליוני דולרים שהוציאה תעשיית הפלסטיק בניסיון לשכנע אנשים אחרת. זו בעיה גדולה כי תעשיית הפלסטיק לא שקופה לגבי כמה היא מרוויחה. הטעות הכי גדולה היא שכל התהליך לא רווחי. בסופו של דבר, מיחזור מועיל יותר מאשר הימנעות מהבעיות הנגרמות מזיהום פלסטי. זו אחת הדרכים היעילות ביותר להפחית את כמות הפסולת בעיר שלך.

פלסטיק ממוחזר עמיד יותר מתמיד. וחוץ מזה, זול יותר למחזר אותם מאשר נייר. פלסטיק עשוי בעיקר מנפט ולכן קשה להעלים אותו. הסביבה גם לא נמשכת לפסולת. ישנן דרכים רבות למחזר או להשתמש מחדש בפלסטיק. יש תוכניות שממחזרות פלסטיק שעשוי ממשאבים מתחדשים. אתה יכול גם לתרום פלסטיק משומש לארגוני צדקה.

פרטים נוספים: https://www.galrecycling.com/%D7%9E%D7%99%D7%97%D7%96%D7%95%D7%A8-%D7%A4%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A7/