פסולת – איך גריסה והרס של מוצרים אמורים להיעשות


תהליך סילוק חומרי פסולת מכונה הריסה וסילוק פסולת. זהו תהליך של הסרה או השמדת וגריסת מוצרים שכבר אינו שימושי או שאין בו שימוש נוסף לאיש. הרס וסילוק פסולת עוסקים בסילוק מוצרי פסולת באופן ידידותי לסביבה. זה גם עוזר להפחית את הפסולת.

בעבר, פירוש הדבר היה השלכת הפסולת ישירות למזבלה. אולם מנהג זה השתנה עתה. השלכת פסולת אחראית היא עכשיו פרקטיקה רגילה. יחידת סילוק פסולת כוללת מתקנים כמו מזבלות ותחנות העברת פסולת. הפסולת ממוקמת באתרים האלה שבהם היא תטופל בדרך הכי ידידותית לסביבה האפשרית.

חברות בדרך כלל משליכות בקבוקי פלסטיק, פחיות אלומיניום ונייר, כמו גם שקיות פלסטיק, פחיות אלומיניום ושקיות פלסטיק. מלבד אלה, ישנם חומרי פסולת נוספים כגון אזבסט, עופרת, רדיום, פסולת רעילה, סלג, לוח פלסטרים, כימיקלים וסוללות. פעולות הגנת הסביבה מכסות סילוק של מוצרי פסולת מסוכנים. בנוסף לכך, החברות נדרשות על פי חוק לספק הרס וגריסה של מוצרים לסילוק בטוח.

חברות פועלות לפי שלוש שיטות סילוק עיקריות: חיתוך נייר, שריפה וחיסול. שריפה וחיתוך נייר הן שיטות ההשלכה הנפוצות ביותר. חברות רבות בוחרות גם במשרפות בטוחות לסביבה. הם מפחיתים את השימוש במזבלות והם גם מסייעים בהפחתת ייצור האשפה. לחברות רבות יש מרכזי מיחזור המסייעים בהפחתת ייצור פסולת פלסטיק וגרוטאות מתכת.

חברות גם שוכרות מומחים לבריאות הסביבה שמבצעים ניתוח, בדיקה וניקוי של מערכות לסילוק פסולת. הם בודקים דליפות ומוודאים שהמערכת עובדת ביעילות. הם גם מבקרים באתר ובודקים את הציוד בעבודה. בנוסף לחברות רבות אלו יש גם צוותי סביבה ייעודיים המבצעים את המחקר והפיתוח על דרכים בהן ניתן לשפר את השלכת הפסולת.

https://youtu.be/jRaheQUFxWQ

חברות רבות מעדיפות מערכות סגורות בכל הנוגע לטיפול בפסולת מסוכנת. מערכות סילוק אלה כוללות מיכל מלא פסולת ומערכת סגורה ללא גישה חיצונית. מערכת סגורה ללא גישה אומר שאף אחד לא יוכל לגשת לפסולת בכוחות עצמו. שיטות סילוק אחרות כוללות מערכות פתוחות שבהן ניתן לגשת לפסולת על ידי כל עובד. ישנן שיטות סילוק אחרות שיש להן יתרונות וחסרונות כגון שקיות פלסטיק או דלי עם דלתות פתוחות שניתן לגשת אליהם על ידי עובדים בלבד.

יש חברות שמספקות שירות מלא לסילוק פסולת מסוכנת. החברות האלה אימנו עובדים שיכולים לטפל כראוי בכל מיני סוגים של סילוק פסולת. הם גם מוודאים שהפסולת שלך תטופל בצורה נכונה, ואם יש לך הסכם הולם עם החברות האלה,

לפני שאתה יוצר קשר עם חברות אלה, אתה צריך להבטיח שאתה מקבל מידע מלא על שירותיהם. לחברות שונות יש חיובים שונים לפי גודל המבצע וסוג הפסולת שהם מטפלים בהם. חשוב לוודא שהם מורשים לטפל בחומר שלך, ושהם פועלים על ־ פי נהלי טיפול בפסולת בטוחה. אתה צריך גם לבדוק אם הם מלוכדים והאם אין להם כל מגבלות רישיון.

אחרי שבחרתם חברה לעבוד איתה, חשוב שתבינו לגמרי את התנאים והתנאים של כל חוזה שחתמתם עליו. חשוב גם לבדוק אם החברה תעביר את החומרים שלך עד שתסיים את הפרויקט שלך. יש לכלול מסמך המתאר את אחריות החברה במקרה של נזק או הרס לחומרים שלך. יש לכלול סעיף המעניק כיסוי ביטוחי במקרה של נזק חומרי או הרס.

חשוב לבחור חברה בעלת ניסיון בטיפול בסוגים שונים של פסולת. חברות רבות קיבלו אישורים מהרשויות לטפל בסוגי פסולת שונים. אתה צריך גם להבטיח שאתה בוחר חברה שרשומה ומוסמכת עם הסמכות המתאימה. חלק מהחברות יקבלו רק חומר שתויג מראש ויאושר לסילוק. זה גם יעזור אם החברה יכולה להציע לך עם ציטוט מחיר המבוסס על כמות הפסולת שאתה צריך להיפטר ואת התעריף של שירות ההשלכה שלהם.

חברות שונות יציעו סוגים שונים של אריזות ותמריצים בהתאם לסוג הפסולת שהם מטפלים בה. כדי לוודא שהחומרים שלך בטוחים ושימושיים לעתיד, עליך לוודא שאתה בוחר חברה שתטפל בהם כראוי. טיפים אלה יכולים להבטיח שתמצא חברה מכובדת שתוכל לטפל בסילוק הפסולת שלך ביעילות.